Friday, April 10, 2009

hati terluka...

Posted by MouNa

minggu ni.. minggu yang aku menggeletis kot..
hmm...

1st time aku merayu dekat arzami...
plss... jgn msg dia...
sebelum ni... aku xkesah sgt msg ngan sapa...
paling thriller pun majuk 15 minit...
tp kali ni majuk tu xmgmbarkan perasaan sbnr,,,
aku rayu sbb ak rasa budak ni dah overlimit je...

aku cemburu, aku jeles... kenapa nak ganggu,,,<---- xdelah ganggu mcm menyakiti..
tapi dia ganggu hubungan, kepercayaan zami dgn aku,...
aku berdoa sgt... kalo berlaku arguement,,, biarlah berpunca dr sikap kami berdua..
salah ckp, slh laku....
tapi bukan sbb org lain...
bkn bermasam muka sbb org ke3 ke4...sbb org2 ni...
di saat2 dia bermasalah dia nak kita bantu dia...
tp... kalo kita...? belum pasti dia bantu kita berbaik...
pasti kah suatu hari nanti dia terus burukkan salah sorg dr kita,...
sdgkn dia bahagia,...
dia hancurkan hubungan org lain... atas dasar salah sorg dr kita x deserve utk sama lain...
xmemahami, xsekepala... x bole d percayai....

sedangkan... kita bermula hubungan kita dr sefehaman kan?
sbb saling percaya kan?...

syukur ya Allah kau berikan arzami...
dia dulu menyokongku...
masih menyokongku...
dan ku tahu aku menyokongku....

kejujuran itu penting... hormat itu tunjang nya...
dia ada suma ni... dan aku akan sentiasa berkhidmat kepada kejujuran dan penghormatannya...

-momon x kecewa lagi- momon ada arzami

6 comments:

~mr. n mrs. wan~ said...

kena dah ni.......kene doh!!!hahahahahaha
lps ni zami jln bontot tinggal!!sbb da kembang n x lrt nk bawak!!haaaa

MouNa said...

skang pun jalan xlarat.,..
tah tah esok kena letak dlm beg Af...
tapi dia mmg mantap la...
tinggi, sasa, pergh.... poenyayang...
yang paling best.... dia ble bg payung baik pnya.. ahhaha

~mr. n mrs. wan~ said...

hamboi..merenyam dah cik mon ni....;p

Zami Skywalker said...

betul3...
hajar memang sesuai di masukan dalam beg AF..
siap nyanyi lagu menuju puncak lagik...

ejam said...

sabor kamon sabo yek...
dugaan...
nnt lame2 yg baik akn dtg gak..

MouNa said...

buat baik berpada2...
buat jahat sekali sekala..
eheeee.