Wednesday, July 22, 2009

ku pohon padamu Ya ALLAH~~~~

Posted by MouNa

ada 1 msg dr kwn--- bee..
bila smpai je msg tu.. mon trus tharu...
rasa mcm nak nages.. dah nages pun!!!

bunyi msg nie....:
"aku minta kpd tuhan setangkai bunga segar... IA beri aku kaktus berduri...
"aku minta kupu2, diberi ulat berbulu....
"aku sedih.... aku kecewa.....
namun kemudian, kaktus mula berbunga...indah... indah sekali...
"dan ulat itupun terbang menjadi kupu2...cantik....!!

"itula jalan tuhan... indah pada masanya... tuhan tidak beri apa yg kita harapkan...
tapi apa yg kita perlukan.........

"kadang2 kita sedih.. kecewa, terluka... tapi jauh di atas segalanya... tuhan sdg mengatur yg terbaik utk kita."...

renungilah... setakat mana kita bersyukur... siapa disamping kita yg kita terlepas pandang...
sama2...!! how's life soo G8!!!

0 comments: